تعرفه ها

یکی از مزیت‌های دریافت سرویس از شرکت نت سيس پی در حوزه پرداخت یاری امکان متغیر بودن مبلغ کارمزد برای کسب و کارها مختلف می‌باشد. سرویس درگاه پرداخت اینترنتی شامل یک درصد مبلغ تراکنش تا سقف ۶۰.۰۰۰ ریال می‌باشد که این مبلغ با توجه به نوع پذیرنده اینترنتی بین ۱۰.۰۰۰ تا ۶۰.۰۰۰ ریال متغیر می‌باشد.

همچنین بمنظور رونق کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از کاربران و نیز بررسی سرویس درگاه پرداخت اینترنتی توسط کاربران محترم، استفاده از سرویس درگاه پرداخت اینترنتی برای 15 روز اول همکاری رایگان می‌باشد. این یعنی شروع یک بازی بُرد بُرد.

در صورت استفاده از لینک کوتاه پرداخت مبلغ ۲.۵۰۰ ریال بصورت ثابت از هر تراکنش اخذ می‌گردد. همچنین با ثبت نام بر روی سایت و تکمیل فرآیند مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال بصورت رایگان بمنظور استفاده از سرویس لینک کوتاه پرداخت از طرف شرکت پارس نت سیس به کاربران تقدیم می‌گردد.

Price

خواهشمند است در مورد موارد ذیل دقت فرمایید:

dollar

 

پس از انجام تراکنش موفق، کارمزد توافق شده محاسبه و کسر خواهد شد و موجودی قابل تسویه، حداکثر یک روز بعد، تا ساعت 16 به حساب پذیرنده واریز می‌گردد.

calendar (1)

 

فرآیند تسویه‌‌حساب پذیرندگان در روزهای تعطیل رسمی، مطابق با فرآیند پرداخت‌‌یاری، به روز پس از تعطیلی موکول می‌‌شود.

bank (1)

 

در برخی از روزها ممکن است مشکلی در تسویه تراکنش از سوی شاپرک و یا بانک وجود داشته باشد که عملا امکان تسویه وجوه امکان پذیر نمی‌باشد. بعبارت دیگر تسویه تراکنش‌ها مطابق با تسویه شبکه شاپرک با پرداخت یارها خواهد بود.